فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ جمعه 24 فروردين 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

اين روزهـــا بغـــــض دارمــ ... گريــــه دارم آهــــــــــــــــــــ دارم !!!

تــــــــــــا دلت بخواهد ... بازيگـــر خوبـــی شده ام می خنـــدم

حتی خودم هم بـــاورم ميشود که من خوبم ...

خوبـــــــــــ ـــــــــــ ــــــــــــــــــه خــــــوب

 

نمیدانم اندکی گریه کنم یا دعا کنم 

حس آدمکی را دارم که درکوچه ای است تنها پر از سکوت گم شده است

پرسه های بی دلیلش.تاول های پاهایش

همه وهمــــــــــه فریاد میزنند که خسته است...

 

تصمیم را گرفته ام مانند کودکی که برای زنده ماندن مادر مریضش دعا میکند

دعا میکنم فردایم را حسرت ها کور نکنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

شهر یار
ساعت21:59---25 فروردين 1391
ارامش غریب

سیما
ساعت16:26---25 فروردين 1391
خـــُدایـــا!!! مـــی تــَوانَـــم اَنـــدَکـــی با تــو خَلوَتــ کُنَمـــ؟؟؟ قـــول مـــی دَهَمـــ بیشتـــَر از چــَند لَــحــظهـــ وَقـــتــَتـــ را نَگـــیرَمــــ! . . . . گــوشَتـــ را جـــلو بیاوَر... بیا بیا نــَزدیکـــ تر... "من خستـــهـــ اَمـــ" مـــی شـــِنَـــوی؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.